VERKKOKAUPAN PÄIVITYKSET JA UUSI SOFOR-MAKSUPALVELU
Verkkokaupassa on ollut parikin suurta päivitystä, joista on aiheutunut jonkin verran ongelmia maksutavoissa. Klarna on ottanut käyttöön uuden Sofor-maksupalvelun, jolloin verkkopankkimaksun valittua maksu ei siirrykään omaan verkkopankkiin, vaan pysyy Sofor-maksupalvelun sivulla.
Klarna vakuuttaa maksupalvelun olevan turvallinen: “Soforin avulla kuluttajat voivat maksaa omilla pankkitunnuksillaan ilman, että he joutuvat kulkemaan pankkien usein takkuisten käyttöliittymien läpi. Klarnan uusi palvelu nopeuttaa ja sujuvoittaa verkkopankkimaksamista erityisesti silloin, kun ostokset tehdään mobiililaitteella. Palvelu on jo kymmenientuhansien kauppiaiden ja miljoonien asiakkaiden käyttämä muualla Euroopassa.”
Jos et saa maksua jostain syystä läpi, koita näitä Klarnan antamia ohjeita:
1. Tyhjennä selaimesi selaushistoria sekä evästeet.
2. Tarkista, että evästeet on sallittu nettisivulta.
3. Suosittelemme käyttämään selaimena Google Chromea.
HUOM. Voit valita myös verkkokaupan kassasivun alimmaisen Pankki- tai luottokortti maksun, joka ei ole Klarnan tarjoama vaihtoehto, vaan menee tuttuun tapaan omaan verkkopankkiisi.